Chie's Blog

Thursday, August 16, 2007

This is the first time!

Kota had guests from last Saturday until yesterday.

My dad and my brother Yuki had a holiday,
then they visited us during their holiday.
It was not long enough to stay here,
but better than nothing!

Both of them, haven't seen him before,
so they were really happy that
they could come here.

Kota was so excited
when he played with his granpa
and uncle!

They brought lots of presents to him.

Toys, cloth, sweets (...for Naoki)
and newspapers!
I asked to my brother to bring a 3/3/2007's
newspaper which is Kota's birthday.

He brought few different kinds of newspaper
not only 3/3/2007's one.
He told me if I want to know the news
on Kota's birthday,
I should check the following day's paper.
Yes that's right but I didn't notice that.
So he brought 3/3/2007 and 4/3/2007's papers.
Also his friends gave us a papers.
Thank you so much!

Now, Kota loves his new toys,
but he is missing them a lot.










Kota&his uncle Yuki










He is eating a rice porridge
wear a new apron.
It was a present from Yoko
who is an uncle's girlfriend.












His granpa loves Kota
so much!!!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

コータ君、おじいちゃんとおじさんに会えてよかったね~。
みるみるうちに大きくなって、だいぶしっかりしてきたね。
そういえば我がダンナも自分の誕生日の日の新聞を持ってたような。次の日の新聞じゃないとその日に何があったかわからないって、私もいま初めて気づいた!
motoko

8:10 pm  
Anonymous Anonymous said...

ゆうきくん、さすが気が利くねー。確かにそうだよね。

お父さんも、ゆうきくんも、こーたくんもとても楽しそうで何より!

毎日変化がありそうで、楽しみだねー。

ゆうき@ウランバートル

8:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

ちえちゃん

こうちゃんもやけど
ちえちゃんも愛しい父上と弟君に会えて
よかったねー。
うちのばあちゃんは
父さんの生まれた日か誕生日の
電車の切符を持ってたはず。

うちも子が生まれたら(まぁ、ないけど)
切符を買うつもり~

いくえ

11:46 pm  
Anonymous Anonymous said...

あたしも、小学校の何年生かの時に
新聞社から自分の誕生日の日の新聞もらった!
けど、ほんとや次の日じゃないと意味ないやんね・・・。
私も素子さんと一緒で今初めて気がついた!

楽しい時は、あっという間やね~。
幸せそうなお父さんとゆうきくんを見て
ちえの笑顔も一緒に浮かんできました!

お父さんとコウタが同じに見えるのは
あたしだけ・・・???

しょう。

12:55 am  
Blogger Chie said...

motokoさん
あっという間に
大きくなって
昨日から歯が生え始めました☆
motokoさんたちにも早く会いたいな。

ゆうきさん
毎日新しい発見があって
おもしろい!
でもカラダも固太りのようになってきて
赤ちゃん特有の柔らかさを
失いつつあります・・・・・
ちょっと寂しい。

いくえちん
切符か~
初めて聞いた!ええよね。
何でも記念になるもんね。
いくえちんはいつか子供産むとしたら
男の子って気がするんだけど・・・

しょう
あたしも全然気付かなくって・・・
おもしろいよね。
煌大が大きくなって
ちゃんと読めるようにしてあげなねー。
お父さんとよく似てるって
こっちでも評判なんよ。
ゆみねーちゃんも毎回メールで
北山くんにそっくりや!と
言っています。

9:41 am  
Anonymous Anonymous said...

いろいろお世話になりました。
早朝にコウタの声で目が覚めてもコウタの顔を見ると眠気もふっとんで楽しい日々でした♪もらってかえったコウタのベストショットをどこに飾るか悩んでいます。
帰りは朝カトゥンバが1度に対し、大阪は夜の9時で28度でした・・・。
しばらく猛暑です。

コウタは最近顔全体の雰囲気はなおくんにも似てきたと思います。うちの父親には髪型が・・・(笑)

ゆうき(弟)

10:21 am  
Blogger Chie said...

ゆうき
こちらこそありがとう。
楽しいけどあっという間やったね。
次大阪で会うの
たのしみだー!!

3:03 pm  

Post a Comment

<< Home